Inloggen extranet

React Advies en Training

React trainingen

Op een goede manier omgaan met agressie is een vaardigheid die op sommige momenten van levensbelang kan zijn. Want hoe reageer je als iemand agressief is naar jou of je collega’s? Hoe leer je om zelf weerbaarder te zijn? En waar leer je om bijvoorbeeld de media op een professionele manier te woord te staan na een incident op de werkvloer? 

Onze praktijkgerichte trainingen op het gebied van verbale en/of fysieke agressiehantering of het verhogen van mentale weerbaarheid leren je omgaan met agressief gedrag en bieden je handvatten om hier op een juiste manier op te reageren. Of het nou om agressie op de werkvloer, in een winkel, op straat of thuis gaat. 

Bekijk ons ruime aanbod aan agressietrainingen en ontdek of een training omgaan met agressie iets voor jou is.

Top 10 trainingen

React_Advies_en_Training_-_Agressie_alcohol_drugs

Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag

In de training Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag leer je cruciale vaardigheden om situaties snel te signaleren, gedrag te analyseren en effectief in te grijpen.
Bekijk training →
Humane_begeleidings_technieken_React_advies__training11_preview

Humane Begeleidingstechnieken

In de training Humane begeleidingstechnieken gebruiken we gesimuleerde conflictsituaties. Omdat we deze situaties intensief oefenen, leer je hoe je je deze humane vaardigheden eigen maakt.
Bekijk training →
Interculturele communicatie en agressie

Interculturele communicatie en agressie

In de training Interculturele communicatie en agressie leer je omgaan met verbale agressie van mensen met verschillende culturele achtergronden. 
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Mentale_weerbaarheid_1

Mentale weerbaarheid

In de training mentale weerbaarheid leer je wat mentale weerbaarheid is. Wanneer ben je mentaal weerbaar? Hoe zet je die professionele weerbaarheid in als tool?
Bekijk training →
inCollage_20201004_212341579_compress79

Omgaan met onbegrepen gedrag en dementie

De training Omgaan met onbegrepen gedrag en dementie (D-zep) leert je op praktische wijze dementie en onbegrepen gedrag beter begrijpen.
Bekijk training →
Training_bedrijfsopvangteam_BOT

Opvang en Nazorg voor leidinggevenden

De training Opvang & Nazorg voor leidinggevenden biedt inzicht in het ondersteunen van medewerkers na schokkende gebeurtenissen, beleid, ventielgesprek en monitoring met BOT of TCO.
Bekijk training →
Overvaltraining

Overvaltraining

In de Overvaltraining simuleren we confrontaties tussen medewerkers en een overvaller. We zorgen hierbij voor een veilige omgeving met ervaren trainers en trainingsacteurs.
Bekijk training →
presteren-onder-druk

Presteren onder druk

In de training Presteren onder druk werk je met simulaties om de praktijk te kunnen benaderen en daadwerkelijk met Stress Exposure om te leren gaan.
Bekijk training →
Waarheidsvinding - verhoortechnieken

Verhoortechnieken & Waarheidsvinding

In de training verhoortechnieken & waarheidsvinding gebruiken we delen van de standaard Nederlandse verhoormethode, een doordachte en wetenschappelijk onderbouwde strategie voor waarheidsvinding.
Bekijk training →
React_Advies_en_training_-_Weerbaar_tegen_agressie_aan_de_balie

Weerbaar tegen agressie aan de balie

Leer hoe je omgaat met hoog oplopende emoties en agressief gedrag van klanten, burgers of cliënten aan de balie.
Bekijk training →

Alle React trainingen

  • Alle trainingen
  • AgressieRegulatie Training
  • Agressietraining
  • Fysieke agressietraining
  • Maatwerk
  • Mentale weerbaarheid
  • Speciale thema's
  • Verbale agressietraining
Alle trainingen
  • Alle trainingen
  • AgressieRegulatie Training
  • Agressietraining
  • Fysieke agressietraining
  • Maatwerk
  • Mentale weerbaarheid
  • Speciale thema's
  • Verbale agressietraining

RTGB voor BOA’s

Speciale training RTGB voor professioneel opgeleide en bevoegde ambtenaren (boa’s).
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Mediatraining_bij_agressie-incidenten

Mediatraining bij agressie-incidenten

Onder leiding van ervaren media- en incidententrainers volg je een praktische, op maat gemaakte cursus, vaak in een persoonlijk traject of klein groepje.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Mentale_weerbaarheid_1

Mentale weerbaarheid

In de training mentale weerbaarheid leer je wat mentale weerbaarheid is. Wanneer ben je mentaal weerbaar? Hoe zet je die professionele weerbaarheid in als tool?
Bekijk training →
NLP en agressiehantering - React Advies en Training

NLP en agressiehantering

Leer effectieve NLP technieken en moderne communicatievaardigheden om lastig gedrag, conflicten en agressie te hanteren.
Bekijk training →
Omgaan met agressie voor bewindvoerders, mentoren en curatoren - React Advies & Training

Omgaan met agressie voor bewindvoerders, mentoren en curatoren

Leer hoe je als bewindvoerder, mentor of curator omgaat met agressieve cliënten.
Bekijk training →
Omgaan met bedreiging en intimidatie Training - React Advies & Training

Omgaan met bedreiging en intimidatie

In een veilige omgeving leer je hoe je omgaat met bedreigingen en intimidatie.
Bekijk training →
Straatjongere_met_mes_REACT_1000

Omgaan met gewelddadige jongeren en straatcultuur

Hoe ga je als onderwijsinstelling om met straatcultuur en gewelddadige jongeren die in de samenleving dreigen af te glijden?
Bekijk training →
inCollage_20201004_212341579_compress79

Omgaan met onbegrepen gedrag en dementie

De training Omgaan met onbegrepen gedrag en dementie (D-zep) leert je op praktische wijze dementie en onbegrepen gedrag beter begrijpen.
Bekijk training →
omgaan met verward en psychiatrisch gedrag - React Advies & Training

Omgaan met verward en psychiatrisch gedrag

Leer professioneel omgaan met ‘lastig, potentieel gevaarlijk én verward’ gedrag.
Bekijk training →
online agressietraining - React Advies & Training

Online agressietraining

Ontdek onze mogelijkheden voor online en op maat agressietrainingen.
Bekijk training →
training omgaan met fysieke agressie - React Advies & Training

Open eendaagse training Fysieke agressiehantering

Ontdek hoe je jezelf kunt beschermen tegen fysieke agressie. Bijvoorbeeld op de werkvloer.
Bekijk training →
Opvang_en_nazorg_bij_schokkende_gebeurtenissen

Opvang en nazorg bij schokkende gebeurtenissen

Leer hoe je medewerkers die een schokkende gebeurtenis hebben meegemaakt, zo goed mogelijk begeleidt.
Bekijk training →
Overvaltraining

Overvaltraining

In de Overvaltraining simuleren we confrontaties tussen medewerkers en een overvaller. We zorgen hierbij voor een veilige omgeving met ervaren trainers en trainingsacteurs.
Bekijk training →
personal training weerbaarheid, agressie en algemene veiligheid - Training React Advies & Training

Personal training weerbaarheid, agressie en algemene veiligheid

Voel je veiliger en weerbaarder op de werkvloer of leer hoe je beter omgaat met agressie.
Bekijk training →
Lastig gedrag, agressie en motiverende gespreksvoering - React Advies & Training

Lastig gedrag, agressie en motiverende gespreksvoering

Ontdek hoe je methode motiverende gespreksvoering toe kunt passen in je eigen dagelijkse praktijk.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Social_Media_kansen_en_bedreigingen

Social Media: kansen en bedreigingen

Ontdek de kansen én bedreigingen van social media en hoe je daar op een goede manier mee omgaat.
Bekijk training →
Ziekenhuis_REACT_1

Triage Scenario Training

Simulatietraining waarin zorg verleend moeten worden in situaties met een hoog dreigingsniveau.
Bekijk training →
Werk veilig op een risicolocatie | React Advies & Training

Veilig op een risicolocatie

Ontdek hoe je veilig kunt blijven werken op een ‘risicolocatie’.
Bekijk training →
Waarheidsvinding - verhoortechnieken

Verhoortechnieken & Waarheidsvinding

In de training verhoortechnieken & waarheidsvinding gebruiken we delen van de standaard Nederlandse verhoormethode, een doordachte en wetenschappelijk onderbouwde strategie voor waarheidsvinding.
Bekijk training →
Vrijheidsbeperking en Wet Zorg en Dwang en fysieke agressie

Vrijheidsbeperking en Wet Zorg en Dwang

Hoe handel je conform de laatste eisen van de Wet Zorg en Dwang? Wat mag er nu wel en wat niet?
Bekijk training →
Winkelcriminaliteit

Winkel­­­criminaliteit

Leer hoe je een winkeldief en andere vormen van winkelcriminaliteit herkent en hoe je kunt handelen om te zorgen dat de situatie niet escaleert.
Bekijk training →
React_Advies_en_training_-_Weerbaar_tegen_agressie_aan_de_balie

Weerbaar tegen agressie aan de balie

Leer hoe je omgaat met hoog oplopende emoties en agressief gedrag van klanten, burgers of cliënten aan de balie.
Bekijk training →
presteren-onder-druk

Presteren onder druk

In de training Presteren onder druk werk je met simulaties om de praktijk te kunnen benaderen en daadwerkelijk met Stress Exposure om te leren gaan.
Bekijk training →
Conflictbemiddeling (mediation) voor leidinggevenden

Conflictbemiddeling (mediation) voor leidinggevenden

De training conflictbemiddeling (mediation) voor leidinggevenden is ontworpen voor leidinggevenden die werkplekspanningen ervaren en tools willen verwerven om hier effectief mee om te gaan.
Bekijk training →
Stressmanagement en persoonlijke effectiviteit

Stressmanagement en persoonlijke effectiviteit

De training stressmanagement en persoonlijke effectiviteit biedt deelnemers praktische vaardigheden en strategieën om stress te herkennen, begrijpen en effectief te beheersen.
Bekijk training →
React - Regie in uitdagende gesprekken

Regie in uitdagende gesprekken

Regie in uitdagende gesprekken betekent controle behouden, doelgericht communiceren en effectief omgaan met emoties en conflicten voor een positieve uitkomst.
Bekijk training →
Traumasensitief werken en onbegrepen gedrag

Traumasensitief werken en onbegrepen gedrag

De training traumasensitief werken en onbegrepen gedrag leert effectieve, empathische zorg te bieden en her-traumatisering te voorkomen.
Bekijk training →
Training Assertiviteit en weerbaarheid - React Advies & Training

Assertiviteit en weerbaarheid

Leer hoe je assertief en mentaal weerbaar bent in een veilige trainingsomgeving.
Bekijk training →
React_Training_agressie_aan_de_telefoon

Agressie aan de telefoon

Leer om grensoverschrijdend gedrag aan de telefoon om te buigen in praktijksimulaties.
Bekijk training →
Interculturele communicatie en agressie

Interculturele communicatie en agressie

In de training Interculturele communicatie en agressie leer je omgaan met verbale agressie van mensen met verschillende culturele achtergronden. 
Bekijk training →
Agressie_en_veiligheidstraining_voor_deurwaarders

Agressie en veiligheidstraining voor deurwaarders

Leer praktijkgericht om als deurwaarder agressie te voorkomen óf op een goede manier mee om te gaan.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Agressiebeleid_en_management

Agressiebeleid in het onderwijs

Hoe zorg je voor een veilig schoolklimaat en maak je een passend agressiebeleid? Dat ontdek je in deze training.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_agressiebeleid_en_protocol

Agressiebeleid en protocol

Ga aan de slag met een agressieprotocol én ontdek hoe je dit op een goede manier inzet binnen jouw organisatie.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Training_agressiehantering

Agressiehantering

Leer vaardigheden waarmee je kunt omgaan met verschillende vormen van ongewenst gedrag.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Agressiehantering_bij_dementie

Agressiehantering bij dementie

Leer agressief gedrag bij dementie (D-zep) beter begrijpen en hanteren.
Bekijk training →
Training agressiehantering voor pedagogisch conciërge - React Advies & Training

Agressiehantering voor Pedagogisch Conciërge

Ontdek als conciërge of OOP’er hoe je op een pedagogisch verantwoorde manier agressie hanteert in het onderwijs.
Bekijk training →
Training agressiemanagement voor leidinggevenden - React Advies & Training

Agressiemanagement voor leidinggevenden

In deze training krijg je kennis over en inzicht in het opstellen, implementeren en (laten) uitvoeren van een specifiek agressiebeleid en/of een agressieprotocol.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Agressieregulatietraining.jpeg

Agressie Regulatie ­Training (ART)

Tijdens de Agressie Regulatie Training (ART) leer je hoe je beter om kan gaan met jouw woede, oplopende emoties en agressie.
Bekijk training →
Maatwerk agressietraining - React Advies & Training

Maatwerk agressietraining

Met onze agressietraining leveren wij het liefst maatwerk, waarbij wij zo veel mogelijk proberen aan te sluiten bij de wensen van de doelgroep.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Agressie_alcohol_drugs

Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag

In de training Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag leer je cruciale vaardigheden om situaties snel te signaleren, gedrag te analyseren en effectief in te grijpen.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Training_Aanhoudingstechnieken_en_zelfverdedigingstechnieken_(AZV)

Aanhoudingstechnieken en zelfverdedigingstechnieken (AZV)

Leer de benodigde vaardigheden en handvatten in AZV voor de dagelijkse praktijk.
Bekijk training →
Training_bedrijfsopvangteam_BOT

Opvang en Nazorg voor leidinggevenden

De training Opvang & Nazorg voor leidinggevenden biedt inzicht in het ondersteunen van medewerkers na schokkende gebeurtenissen, beleid, ventielgesprek en monitoring met BOT of TCO.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Beveiligingstrainingen

Beveiligingstrainingen

Wij bieden verschillende handhavings- en veiligheidsopleidingen voor overheden, semi-overheden en het bedrijfsleven. Wij passen deze opleidingen aan op de verwachtingen en wensen van de opdrachtgever.
Bekijk training →
Bodyguardtraining, Horecatraining, Tactische Portierstraining, Predictive Profiling, Spottersopleiding - React Advies & Training

Horecatraining, Bodyguardtraining, Tactische Portierstraining en/of Predictive Profiling

Onze docenten hebben internationale ervaring met verschillende opdrachten op gebied van specialistische beveiliging. Vooraf kan mogelijk een screening plaatsvinden.
Bekijk training →
Crisismanagement,_opvang_en_coaching_van_medewerkers_tijdens_de_Coronacrisis

Crisismanagement

In onze workshop Crisismanagement leer je welke tools jij als leidinggevende, directielid of bestuurder kunt inzetten om medewerkers op een effectieve manier op te vangen ...
Bekijk training →
Deep_democracy_-_goede_gesprekken_en_betere_besluiten

Deep Democracy: voor de goede gesprekken en de beste besluiten

Deep Democracy helpt bij het faciliteren van de goede gesprekken. Het zorgt er voor dat alle stemmen en meningen er mogen zijn.
Bekijk training →
Diverse_seminars_op_gebied_van_sociale_veiligheid

Diverse seminars op gebied van sociale veiligheid

React Advies & Training biedt diverse seminars op het gebied van sociale veiligheid. Deze worden op maat samengesteld voor jouw organisatie.
Bekijk training →
Eendaagse open training omgaan met agressie - React Advies & Training

Eendaagse open training Omgaan met agressie

Tijdens de eendaagse training Omgaan met agressie leer je hoe je op een efficiënte manier reageert op agressief gedrag zodat geweld voorkomen wordt.
Bekijk training →
Ziekenhuis_REACT_1

Geweldloze communicatie en agressie

In de training ‘Geweldloze communicatie’ leer je communiceren vanuit je gevoelens en behoeften. Tijdens deze training gebruiken we professionele trainingsacteurs, waarmee praktijksituaties geoefend kunnen worden.
Bekijk training →
Grensoverschrijdend_gedrag_in_het_onderwijs

Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs, training voor docenten

De training Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs richt zich op actuele communicatie-aspecten tussen docent en leerling, nauw aansluitend bij de dagelijkse onderwijspraktijk.
Bekijk training →
Humane_begeleidings_technieken_React_advies__training11_preview

Humane Begeleidingstechnieken

In de training Humane begeleidingstechnieken gebruiken we gesimuleerde conflictsituaties. Omdat we deze situaties intensief oefenen, leer je hoe je je deze humane vaardigheden eigen maakt.
Bekijk training →
Training Klachtenmanagement - React Advies & Training

Klachtenmanagement

Leer op een effectieve en efficiënte manier omgaan met klachten van klanten of gasten.
Bekijk training →
Klantvriendelijk omgaan met lastig gedrag - React Advies & Training

Klantvriendelijk omgaan met lastig gedrag

Leer hoe je op een klantvriendelijke manier omgaat met lastig of zelfs ongewenst gedrag van klanten, patiënten of cliënten.
Bekijk training →
× Stel hier jouw vraag aan React