
Agressie aan de telefoon
Leer om grensoverschrijdend gedrag aan de telefoon om te buigen in praktijksimulaties.
Leer om grensoverschrijdend gedrag aan de telefoon om te buigen in praktijksimulaties.
Leer hoe je op een klantvriendelijke manier omgaat met lastig of zelfs ongewenst gedrag van klanten, patiënten of cliënten.
Tijdens de eendaagse training Omgaan met agressie leer je hoe je op een efficiënte manier reageert op agressief gedrag zodat geweld voorkomen wordt.
Agressiemanagement.nl is onderdeel van React Advies & Training
Jol 8
1186 SM
AMSTELVEEN
T: +31(0)20 441 1370
M: +31(0) 6 28134369 (Bureaumanager Ton Olijve)
M: +31(0) 6 47000675 (Directeur Mark van Dieren)
Agressiemanagement.nl is onderdeel van React Advies & Training
Jol 8
1186 SM
AMSTELVEEN
T: +31(0)20 441 1370
M: +31(0) 6 28134369 (Bureaumanager Ton Olijve)
M: +31(0) 6 47000675 (Directeur Mark van Dieren)