Inloggen extranet

Verbale agressietraining

Verbale agressietraining

Verbale agressie is een onderwerp waar vrijwel iedereen wel eens mee te maken krijgt. Thuis, maar ook op je werk kun je te maken krijgen met agressief gedrag. Bijvoorbeeld van een inwoner die het niet eens is met het besluit van een ambtenaar achter de balie bij de gemeente en die dit duidelijk laat horen of een foutparkeerder die het niet eens is met de boete die hij heeft gekregen. Verbale agressie, in welke situatie dan ook, zorgt vaak voor spanningen en geeft bovendien een gevoel van onveiligheid. Het is dan ook belangrijk om agressief gedrag op de werkvloer aan te pakken! Maar hoe doe je dat? Een verbale agressietraining van React Advies & Training is een uitkomst.

Aggression Management - React Advies & Training

Aggression Management (English Speakers)

Learn skills to deal with different forms of unwanted behavior.
Bekijk training →
React_Training_agressie_aan_de_telefoon

Agressie aan de telefoon

Leer om grensoverschrijdend gedrag aan de telefoon om te buigen in praktijksimulaties.
Bekijk training →
Agressie_en_veiligheidstraining_voor_deurwaarders

Agressie en veiligheidstraining voor deurwaarders

Leer praktijkgericht om als deurwaarder agressie te voorkomen óf op een goede manier mee om te gaan.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Agressiebeleid_en_management

Agressiebeleid in het onderwijs

Hoe zorg je voor een veilig schoolklimaat en maak je een passend agressiebeleid? Dat ontdek je in deze training.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Training_agressiehantering

Agressiehantering

Leer vaardigheden waarmee je kunt omgaan met verschillende vormen van ongewenst gedrag.
Bekijk training →
Training agressiemanagement voor leidinggevenden - React Advies & Training

Agressiemanagement voor leidinggevenden

In deze training krijg je kennis over en inzicht in het opstellen, implementeren en (laten) uitvoeren van een specifiek agressiebeleid en/of een agressieprotocol.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Agressie_alcohol_drugs

Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag

In de training Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag leer je cruciale vaardigheden om situaties snel te signaleren, gedrag te analyseren en effectief in te grijpen.
Bekijk training →
Eendaagse open training omgaan met agressie - React Advies & Training

Eendaagse open training Omgaan met agressie

Tijdens de eendaagse training Omgaan met agressie leer je hoe je op een efficiënte manier reageert op agressief gedrag zodat geweld voorkomen wordt.
Bekijk training →
Ziekenhuis_REACT_1

Geweldloze communicatie en agressie

In de training ‘Geweldloze communicatie’ leer je communiceren vanuit je gevoelens en behoeften. Tijdens deze training gebruiken we professionele trainingsacteurs, waarmee praktijksituaties geoefend kunnen worden.
Bekijk training →
Grensoverschrijdend_gedrag_in_het_onderwijs

Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs, training voor docenten

De training Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs richt zich op actuele communicatie-aspecten tussen docent en leerling, nauw aansluitend bij de dagelijkse onderwijspraktijk.
Bekijk training →
Training Klachtenmanagement - React Advies & Training

Klachtenmanagement

Leer op een effectieve en efficiënte manier omgaan met klachten van klanten of gasten.
Bekijk training →
Klantvriendelijk omgaan met lastig gedrag - React Advies & Training

Klantvriendelijk omgaan met lastig gedrag

Leer hoe je op een klantvriendelijke manier omgaat met lastig of zelfs ongewenst gedrag van klanten, patiënten of cliënten.
Bekijk training →
Lastig gedrag, agressie en motiverende gespreksvoering - React Advies & Training

Lastig gedrag, agressie en motiverende gespreksvoering

Ontdek hoe je methode motiverende gespreksvoering toe kunt passen in je eigen dagelijkse praktijk.
Bekijk training →
React_Advies_en_Training_-_Mediatraining_bij_agressie-incidenten

Mediatraining bij agressie-incidenten

Onder leiding van ervaren media- en incidententrainers volg je een praktische, op maat gemaakte cursus, vaak in een persoonlijk traject of klein groepje.
Bekijk training →
React - Regie in uitdagende gesprekken

Regie in uitdagende gesprekken

Regie in uitdagende gesprekken betekent controle behouden, doelgericht communiceren en effectief omgaan met emoties en conflicten voor een positieve uitkomst.
Bekijk training →

React Advies & Training heeft een breed aanbod aan verbale agressietrainingen voor verschillende doelgroepen. Hoe je reageert op een kind dat verbaal agressief gedrag vertoont, is immers anders dan hoe je omgaat met een dementerende oudere die verbaal agressief is. Naast het reguliere aanbod op onze website, kun je ook altijd contact met ons opnemen als je op zoek bent naar een training op maat op het gebied van verbale agressie.


Onze werkwijze bij een verbale agressietraining

Omgaan met agressie is voor veel mensen lastig. Want hoe ga je om met een persoon die doet alsof hij eigenlijk niet wil luisteren? In onze verbale agressietrainingen krijg je als deelnemer handvatten om op een goede manier om te gaan met mensen die verbaal agressief gedrag vertonen. React Advies & Training heeft een jarenlange ervaring met verbale agressietrainingen en werkt uitsluitend met ervaren docenten. Onze trainingen sluiten aan bij het landelijke beleid en worden altijd toegespitst op de branche waarin jij werkt. Een uitgebreide intake is onderdeel van onze service. Hierin bespreken we de wensen en verwachtingen en hoe we de training zo veel mogelijk kunnen aansluiten op de dagelijkse praktijk van de deelnemers.


Een veilige leeromgeving

In onze verbale agressietraining zorgen we voor een veilige omgeving. Dit doen we omdat we geloven dat alleen confronteren met agressie, gevaar en stress vaak juist een negatief effect heeft op het leerresultaat. Door een veilige, gestructureerde onderwijsomgeving te creëren, zorgen we voor een groter leerrendement.

× Stel hier jouw vraag aan React