Verbale agressietraining
Verbale agressietraining
Verbale agressie is een onderwerp waar vrijwel iedereen wel eens mee te maken krijgt. Thuis, maar ook op je werk kun je te maken krijgen met agressief gedrag. Bijvoorbeeld van een inwoner die het niet eens is met het besluit van een ambtenaar achter de balie bij de gemeente en die dit duidelijk laat horen of een foutparkeerder die het niet eens is met de boete die hij heeft gekregen. Verbale agressie, in welke situatie dan ook, zorgt vaak voor spanningen en geeft bovendien een gevoel van onveiligheid. Het is dan ook belangrijk om agressief gedrag op de werkvloer aan te pakken! Maar hoe doe je dat? Een verbale agressietraining van React Advies & Training is een uitkomst.
Agressie aan de telefoon
Leer om grensoverschrijdend gedrag aan de telefoon om te buigen in praktijksimulaties.
Agressie en veiligheidstraining voor deurwaarders
Leer praktijkgericht om als deurwaarder agressie te voorkomen óf op een goede manier mee om te gaan.
Agressiebeleid en management
Hoe zorg je voor een veilig schoolklimaat en maak je een passend agressiebeleid? Dat ontdek je in deze training.
Agressiehantering
Leer vaardigheden waarmee je kunt omgaan met verschillende vormen van ongewenst gedrag.
Agressiemanagement voor leidinggevenden
In deze training krijg je kennis over en inzicht in het opstellen, implementeren en (laten) uitvoeren van een specifiek agressiebeleid en/of een agressieprotocol.
Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag
Tijdens de training Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag krijg je essentiële handvatten om in moeilijke situaties tijdig te signaleren, gedrag te analyseren en op een …
Corona-proof hoge intensiteitstraining
Op maat gemaakte agressiegerelateerde trainingen die corona-proof uitgevoerd worden.
Eendaagse open training Omgaan met agressie
Tijdens de eendaagse training Omgaan met agressie leer je hoe je op een efficiënte manier reageert op agressief gedrag zodat lichamelijk en verbaal geweld voorkomen …
Geweldloze communicatie en agressie
In de training ‘Geweldloze communicatie’ leer je communiceren vanuit je gevoelens en behoeften. Tijdens deze training gebruiken we professionele trainingsacteurs, waarmee praktijksituaties geoefend kunnen worden.
Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs, training voor docenten
De training Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs is een training die heel dicht bij de dagelijkse onderwijspraktijk staat. In de training geven we aandacht aan …
Klachtenmanagement
Leer op een effectieve en efficiënte manier omgaan met klachten van klanten of gasten.
Klantvriendelijk omgaan met lastig gedrag
Leer hoe je op een klantvriendelijke manier omgaat met lastig of zelfs ongewenst gedrag van klanten, patiënten of cliënten.
Lastig gedrag, agressie en motiverende gespreksvoering
Ontdek hoe je methode motiverende gespreksvoering toe kunt passen in je eigen dagelijkse praktijk.
Mediatraining bij agressie-incidenten
Onder begeleiding van een ervaren mediatrainer en ervaren incidententrainer ga je veelal in een persoonlijk traject of met een klein groepje aan de slag met …
React Advies & Training heeft een breed aanbod aan verbale agressietrainingen voor verschillende doelgroepen. Hoe je reageert op een kind dat verbaal agressief gedrag vertoont, is immers anders dan hoe je omgaat met een dementerende oudere die verbaal agressief is. Naast het reguliere aanbod op onze website, kun je ook altijd contact met ons opnemen als je op zoek bent naar een training op maat op het gebied van verbale agressie.
Onze werkwijze bij een verbale agressietraining
Omgaan met agressie is voor veel mensen lastig. Want hoe ga je om met een persoon die doet alsof hij eigenlijk niet wil luisteren? In onze verbale agressietrainingen krijg je als deelnemer handvatten om op een goede manier om te gaan met mensen die verbaal agressief gedrag vertonen. React Advies & Training heeft een jarenlange ervaring met verbale agressietrainingen en werkt uitsluitend met ervaren docenten. Onze trainingen sluiten aan bij het landelijke beleid en worden altijd toegespitst op de branche waarin jij werkt. Een uitgebreide intake is onderdeel van onze service. Hierin bespreken we de wensen en verwachtingen en hoe we de training zo veel mogelijk kunnen aansluiten op de dagelijkse praktijk van de deelnemers.
Een veilige leeromgeving
In onze verbale agressietraining zorgen we voor een veilige omgeving. Dit doen we omdat we geloven dat alleen confronteren met agressie, gevaar en stress vaak juist een negatief effect heeft op het leerresultaat. Door een veilige, gestructureerde onderwijsomgeving te creëren, zorgen we voor een groter leerrendement.