Regie in uitdagende gesprekken

Regie in uitdagende gesprekken betekent controle behouden, doelgericht communiceren en effectief omgaan met emoties en conflicten voor een positieve uitkomst.
Mediatraining bij agressie-incidenten

Onder leiding van ervaren media- en incidententrainers volg je een praktische, op maat gemaakte cursus, vaak in een persoonlijk traject of klein groepje.
Lastig gedrag, agressie en motiverende gespreksvoering

Ontdek hoe je methode motiverende gespreksvoering toe kunt passen in je eigen dagelijkse praktijk.
Klantvriendelijk omgaan met lastig gedrag

Leer hoe je op een klantvriendelijke manier omgaat met lastig of zelfs ongewenst gedrag van klanten, patiënten of cliënten.
Klachtenmanagement

Leer op een effectieve en efficiënte manier omgaan met klachten van klanten of gasten.
Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs, training voor docenten

De training Grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs richt zich op actuele communicatie-aspecten tussen docent en leerling, nauw aansluitend bij de dagelijkse onderwijspraktijk.
Geweldloze communicatie en agressie

In de training ‘Geweldloze communicatie’ leer je communiceren vanuit je gevoelens en behoeften. Tijdens deze training gebruiken we professionele trainingsacteurs, waarmee praktijksituaties geoefend kunnen worden.
Eendaagse open training Omgaan met agressie

Tijdens de eendaagse training Omgaan met agressie leer je hoe je op een efficiënte manier reageert op agressief gedrag zodat geweld voorkomen wordt.
Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag

In de training Alcohol, drugs en ‘lastig’ gedrag leer je cruciale vaardigheden om situaties snel te signaleren, gedrag te analyseren en effectief in te grijpen.
Agressiemanagement voor leidinggevenden

In deze training krijg je kennis over en inzicht in het opstellen, implementeren en (laten) uitvoeren van een specifiek agressiebeleid en/of een agressieprotocol.